story cecinta kita
Assalammualaikum :) Hye sayang-sayang tya !Mintak sediakan tisu :'> <3 Hye pakwe-makwe ! :D pakwe kita yang tengok nie , kita nak bagitau jgn bnyk komenn lah,Choyy ! ^_^
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
My mama . ! MMMUUAHH ! :*
Thursday 26 April 2012 @ 01:41 | 0 Comment [s]

                                                                 ♥  the number one for me ♥
 Assalammualaikum :)
Hye everyone ! mcm mane hari nie ? hope ceria bagai pelangi yg brwarna-warni *hape sehh akuu* .
See kat atas tu sape ? cantik ann ! *cantik tak cantik dia lahh yang cantik dalam hidup akuu .* Itu ibu akuu .
Ibu Elly , I miss u :'(  . Ibu aku comel ! ibu comel sehatt ? bila nak datang sini , nak jugak jumpa adik baru .hehe * jeless ade jugak* oke lahh , manja harap ibu dan ayah baru happy selalu . Jaga adik baru baik-2 yee . Doakn manja jadik anak yang soleha ! :D *ibu aku panggil aku manja asal kau kesah ?* haha. . 
There’s no one in this world that can take your place

Mom, I’m sorry for ever taking you for granted, 
I will use every chance I get
To make you smile, whenever I’m around you
Now I will try to love you like you love me
Only God knows how much you mean to me

You know you are the number one for me  :'>
Kawan-kawan , igatlah pngorbanan ibu kita , balas lah pengorbanan ibu dgn kejayaan kita , sebab itu sahaja yang dapat membhagiakan dia :') and the important kes DOAKAN ibu kita . Hanya anak-anak yang soleh&soleha yang akn mndoakan ibubapa nye utk msuk ke syurga , so setiap kali lps solat jgn lupa sdekh kan al-Fatihah utk mreka .  *kesat air mata*  #After this jumpa ibu korang then , PELUK + Cium + say "Saya mintak maaf ibu ,SAYA SAYANG IBU " :* 

                                                                                                                                                         Sincerely your daughter , Tya :')
                                                                                           




Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to Tya blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard,I'm lovin' it !(:
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping