story cecinta kita
Assalammualaikum :) Hye sayang-sayang tya !Mintak sediakan tisu :'> <3 Hye pakwe-makwe ! :D pakwe kita yang tengok nie , kita nak bagitau jgn bnyk komenn lah,Choyy ! ^_^
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Maybe :/
Wednesday 23 May 2012 @ 00:59 | 0 Comment [s]

                                                              :'{        ------>        :'l
Assalammualaikum :)
Hye pakwe-makwee :'D siyes, aku rindu korang ! oke , aku ade cerita :'[ *tisu*
uwaaaaa :'{ *ta  bole tahan ! * oke-II cntineu , bfore tuu, amcm korg seht ? oke tak dgn parent? oke dgn Bf ? Bff ? hope oke-II yea ! :) 

Last week , aku jadik PATUNG babe ! Evrydy aq tggu DIA text aku , tp ................ 
mybe , aq tak penting utk die , kay Fine . Tapi aku just na die tau , yg hari-II aq rindu dia,hari-II aq syg die n IMPORTANT Things , hari-II aq Doakann die :'( . 
 now kita abaikan cintaa kayyh ! ~

Last week jugak , aq ade prob tp aku tak heboh-II puns , aq pendam jea . ye laa ape lah sgad prob aq nieh sedangkn ade org lgi teruk dri aq . Sayang-II semua penah tak korg rasa ape yg aku rse ?*mcm mne nak rse klu tak certa , ye dak? * haha~ tadelah , mcm nie aq agak kecewa bila ade org kata aku perampas seorang kawan baik die.Akak oii aku tak hadap lahh BFF kau tuhh , aku sendri ade BFF , tp cara kau tuu kasik baik sikit lahh kan ~ tak payah lha na nages-II bagai , na jeling-II bagai ~ anywy , TERIMA KASIH YE ! *ssobb .. :'{ * sape jea lahh paham ape perasaan aq nieh kan :') 

P/s : Dear freinds , hope korg ta sia-II kan perasaan crush korg eyh ! seksa babe tunggu-II orang nieh ! 
secondly , buat kwn2 yg mulut wangi tuu baiik-II lha sbelum berkata-kata . Series aq ckp cara kau tuu emg Kampung . Tak guna awk pandai tp ta' bole guna akal utk buat satu tindakan yg baik kans ?! so, please lha respect org dlu kalau rasa diri tu na di respect :") sekian saja , maaf dari aq,buat kau "orignal women" !  


Older Post
Profile


Hello There. Welcome to Tya blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard,I'm lovin' it !(:
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping