story cecinta kita
Assalammualaikum :) Hye sayang-sayang tya !Mintak sediakan tisu :'> <3 Hye pakwe-makwe ! :D pakwe kita yang tengok nie , kita nak bagitau jgn bnyk komenn lah,Choyy ! ^_^
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Pejam celik-pejam celik *_*
Friday 11 May 2012 @ 21:43 | 0 Comment [s]

                                                                     ♥  Pelajar  8A ♥
Assalammualaikum (:
Apa kabo pakwe-makwe semua ? sehatt ? Lama kanns tak dgr cerita aku . actly , aku buzy lahh . *eakh' buzy lah sgad --'* anywy , sorry ea buat kwn2 aq trtunggu-tunggu cter baru dari aku . Jangan risau lah aku bnyk cter nak share ngn korg , korang kan KOTAK PENDENGAR SETIA aku :DD *ye dakk?!ye tohh* oke cukup !

         Hye ! Aqilah n Tya here (: hehe.. yg d sayangi Aqilah budak cantek +pandai kat ats tu (:  Dia nieh baik tahu ! die kalau dah jumpa aku talk until die . ha3 , bnyk jer cerita yg nak d ceritakann . kans ? *kau ape tau !* kuang3 .
k sambung , sbnrnye aku nak gtaw korang die nieh budak pandai aku nieh kurang lahh , tp die syg aku die nak tlg aku jadik pandai mcm die (: *terharu* terima kasih yang teramat utk Aqila ! Insyallah aq set kn mse then kita stdy same-2 kayy :D .Kawan-2 tak sangka kan sekejap je dah setegh thun , tak lama lagi nak PMR ! tapi aku leka je ngn mende alahh nie sume .urmm,,sokeyy sikit2 lah aku cuba utk tingglkan laman maya nieh , nt lepas exam aku bergiat semula lah , Right ?! ok , Untuk kawan2 yang lain luck keyhh exam mid-year nieh :) Tyah always doakn yg terbaik utk korang , doakan Tyah jugaa ! :D ♥

Wana ♥ Dila  *mereka nieh gadis  (Nonsense) :D
walaupun kami baru kenal tapi layanan die orang sama aku sangat baik (: *budak baru katakan* ILY~


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to Tya blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard,I'm lovin' it !(:
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping